Rebo - Intelligens vizespalack mobilapplikációval

Image
Szolgáltatások:
iOS, Android
Iparág:
Egészség, Fitness, Swiss Tomato
Időszak:
2020
rebo logo
rebo logo
Az ambiciózus küldetéssel létrehozott REBO arra törekszik, hogy kezelje a műanyagszennyezés jelentős globális problémáját, és az egészségesebb életmód és az egészségesebb bolygó mellett szálljon síkra. Leleményes termékük, a REBO okos palack is ehhez a küldetéshez igazodik, hiszen nemcsak a megfelelő folyadékfogyasztást segíti elő, hanem aktívan hozzájárul a műanyaghulladék csökkentéséhez is. A REBO-t egyedülálló környezetvédelmi elkötelezettsége különbözteti meg más hasonló terméktől: minden egyes megivott palack vízzel egyenértékű mennyiségű műanyaghulladékot távolítanak el a környezetből. A REBO az innovatív intelligens palackjaikhoz csatlakozó szoftver kifejlesztésében A Swiss Tomaton keresztül az Appentumot bízta meg.

A REBO mobilalkalmazás

A REBO palackok duplafalú, rozsdamentes acélból készültek, olyan hőszigetelő képességgel, amely 24 órán keresztül hidegen, 12 órán keresztül melegen tartja az italokat. Többféle termék áll rendelkezésre, az egyik palacktípus bluetooth automatizált, míg a másik Tap&GO funkcióval van felszerelve a felhasználók okostelefonjaihoz való csatlakozáshoz. Az Appentum mobilalkalmazás-fejlesztői által kifejlesztett REBO alkalmazáshoz való csatlakoztatás után a felhasználók vízfogyasztási adatai megosztásra kerülnek, amelyeket a palackba épített, érzékelővel ellátott intelligens kupak segítségével gyűjtenek össze.

Az alkalmazáson keresztül a felhasználók testre szabott folyadékbeviteli tervet állíthatnak össze magasságuk, súlyuk, koruk, nemük és aktivitási szintjük alapján. A palack kupakjában található LED-világítás segítségével a felhasználók emlékeztethetők a folyadékpótlásra, ha lemaradásban vannak. Más alkalmazások, például az Apple Health is integrálhatóak, hogy még személyre szabottabb hidratálási tervet lehessen készíteni. Abban az esetben, ha a felhasználóknak elfogyott a vize, a REBO alkalmazás egy térképet is tartalmaz, amelyen világszerte 120 000 vizes kút található, ahol újratölthetik a palackokat.

Kulcsfontosságú kihívás

A legfontosabb fejlesztési kihívás ennél a projektnél az volt, hogy a REBO palackokat a mobilalkalmazásokkal párhuzamosan fejlesztették. Így az Appentum csapatának nem csak a saját fejlesztéseinket kellett tesztelnie, hanem mindezt egy folyamatosan változó környezetben kellett megtennie. Ehhez a munkához nagyon szoros kapcsolatra volt szükség a palack hardver- és firmware-fejlesztő csapatával.

Eredmény

A REBO palackok az innovatív mobilalkalmazással együtt nagyon jó fogadtatásra találtak a piacon, több mint 140 országból és 14000-nél is több vásárlótól kaptak pozitív visszajelzéseket. A folyadékpótlás ezen innovatív megközelítése több magazinban is szerepelt, például a Forbes, az Adidas, a Vogue, a VanityFair és a Mashable is foglalkozott vele. Az alkalmazás ezüstérmet kapott a funkcionalitásért, valamint bronzérmet a felhasználói elkötelezettségért és az innovációért a rangos Best of Swiss Apps versenyen.

Az egészséges életmód népszerűsítése és a fokozott vízfogyasztás mellett a REBO célja, hogy pozitív hatást gyakoroljon a bolygóra azáltal, hogy minden egyes REBO ital után 1 műanyag palack begyűjtését szponzorálja az óceánból. A palackok gyártása során is klímasemlegesek, rendelkeznek a Globális Célok Arany Standard tanúsítványával, és a bevételükből 1%-ot adományoznak a bolygóért.

Megosztás