Az Appentum a Swiss Tomato svájci ügynökség megbízásából kifejlesztett egy kiterjesztett valóság (AR) képességekkel rendelkező iPad-alkalmazást, amely lehetővé tette a felhasználók számára, hogy a Mazda CX-30-at bármilyen talajfelületre kivetítsék, és saját preferenciáik szerint alakítsák. Az alkalmazás egy virtuális valóság (VR) élményt is kínált, amelyben a felhasználók egy Oculus Go headset segítségével fedezhették fel az autót. Az eredmény egy igazán egyedi és felejthetetlen módja volt annak, hogy a potenciális vásárlók közelebbi kapcsolatba kerülhessenek a Mazda legújabb járművével.
Eredmények
A Mazda és autókereskedői rendkívül elégedettek voltak az alkalmazásokkal, melyek az új érdeklődők számának jelentős növekedését és több mint 100 autó eladását eredményezték, még mielőtt az autó elérhetővé vált volna. Az Appentum fejlesztésében megvalósuló AR és VR technológiák innovatív alkalmazása segített a Mazdának kitűnni a zsúfolt piacról, és elérni a kívánt eredményeket.